Blogger Widgets Be OriginaL ®: Hari Terakhir Orientasi Pra Universiti 1 SMK Beaufort

Thursday 24 May 2012

Hari Terakhir Orientasi Pra Universiti 1 SMK Beaufort

~(24/05/2012)~

Hari ini merupakan hari terakhir orientasi bagi pelajar pra-universiti 1 SMK Beaufort, Sabah.. td kami ada buat majlis penutupan nya.. happening juak nie.. hehe... Kami berorientasi lebih kurang tiga minggu Oo.. Punya lama... sepanjang orientasi tuh, bnyk pengalaman yg saya dpt.. kawan baru pun bnyk juga nie.. huhuhu.. paling banyak aktiviti kami ialah mendengar taklimat subjek yg bakal di ambil..  ada satu aktiviti nya pergi cari cikgu2 yg ada kat SMK Beaufort & minta tanda tangan mereka... Aih! penat Oo p cari2 cgu.. sdh lah 1st time sekolah kat sana, so bnyk lah cgu2 nya saya belum kenal lg.. InsyaAllah lpas nie saya kenal lah tuh... haha... kami sdh pilih pakej mata pelajaran dan sdh kena asing kn mengikut kelas.. saya masuk kelas Sains 1.. subjek yg saya ambil Pengajian Am, Matematik T, Biology, Kimia dan MUET.. huhuhu.. hrp2 lah saya dpt angkat nie semua subjek.. Aamiin.. =) akhir kata, cehh!!~~ mcm berpidato pulak.. haha! semoga kami Pra-Universiti 1 SMK Beaufort dpt mencapai kecemerlangan dan berjaya di masa hadapan... InsyaAllah... Aamiin...

No comments:

Post a Comment